%0 Journal Article %@ 2786-4952 %A Коновальчук, І. М. %A Новгородський, Р. Г. %A Мкртічян, О. А. %A Вишнівська, Н. В. %A Прошкуратова, Т. С. %D 2024 %F zu2:39073 %J Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») %K інклюзивне навчання, учителі початкової школи, готовність до роботи. %N 36 %P 249-259 %T Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням %U http://eprints.zu.edu.ua/39073/ %X У статті досліджується актуальна на сьогоднішній день проблематика формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзивним навчанням. Визначено, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивна освіта є сучасною, гуманною та ефективною формою реорганізації освітньої системи в напрямку реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти, яка відповідає їх пізнавальним можливостями. З’ясовано, що в Україні інклюзивна освіта – це педагогічна інновація, яка перебуває на стадії впровадження.