eprintid: 39182 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/91/82 datestamp: 2024-03-07 19:59:58 lastmod: 2024-03-07 19:59:58 status_changed: 2024-03-07 19:59:58 type: article metadata_visibility: show title: Медіаосвітні технології підготовки майбутніх педагогів початкових класів у закладах вищої освіти language: ukraine abstract: У статті йдеться про роль та особливості медіаосвітніх технологій та їх упровадження в освітній процес закладів вищої освіти. Розкриваються їх сутність, аналізуються форми, методи медіаосвіти, які застосовуються у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Визначаються подальші перспективи їх розвитку в системі освіти. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах number: 7 publisher: Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка» pagerange: 67-71 refereed: TRUE referencetext: 1. Gerbner G. Educators Activists Organize to Promote Media Literacy in U.S. The New Citizen.1995. Vol. 2. № 2. 2. Новіцька В., Дубасенюк О. А. Зарубіжний досвід розвитку медіаосвіти у закладах середньої та вищої освіти. Креативна педагогіка. 2023. Вип. 16. С. 126-132. 3. Дубасенюк О. А., Вознюк О. В., Марченко Г. В. Перспективні напрями розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти України процесу. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26 січ. Харків ; Ломжа. 2023. Ч. 1. С. 312-316. 4. Біндас О.М. Специфіка понять «медіаграмотність», «медіакомпетентність» та «медіаосвіта» в підготовці вчителів іноземних мов. Освіта та педагогічна наука, 2929, 3 (175), 20-30. 5. Коновець О. Медіаосвіта та формування інноваційного середовища в навчальних закладах. Актуальні питання масової комунікації. 2007. Вип. 8. С. 31–33. 6. Онкович Г. Медіаосвіта як інтелектуально-комунікативна мережа. Вища освіта України. 2008. № 3. С. 130−137. 7. Больц Норберт. Абетка медіа / за загал. ред. В. Ф. Іванова; переклад з німецької В. Климченка. Київ : Академія української преси, Центр вільної преси, 2015. с. 8. Гуриненко І. Ю. Педагогічні умови застосування засобів мас-медіа у професійній підготовці майбутніх державних інспекторів з пожежної безпеки : автореф. дис. канд. пед. наук. Умань, 2003. 9. Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ / [пер. з англ. А. Іщенка]. К. : ВД «Києво-Могилянська академія», 2007. 324 с. 10. Коневщинська О.Е. Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж. Інформаційні технології і засоби навчання. 2015. Том 45, №1. С.12-22 URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196 citation: Дубасенюк, О. А. (2024) Медіаосвітні технології підготовки майбутніх педагогів початкових класів у закладах вищої освіти. Плекаємо особистість : наук.-метод. альманах (7). с. 67-71. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39182/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2024%20%D0%9B%D1%83%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA.pdf