%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2010 %F zu2:39188 %J Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки %K наукова і предметна інтеграція знань, професійно-педагогічна підготовка, інтегративний підхід в освіті, природничі, гуманітарні, фундаментальні, прикладні науки, синергетичний, гносеологічний, системний, герменевтичний підходи %N 15 %P 43-50 %T Проблема наукової й предметної інтеграції знань %U http://eprints.zu.edu.ua/39188/ %X Розглядається актуальна проблема організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки у контексті розробки системи інтегративних знань в освітній сфері. Окреслюється інтегративний підхід до організації навчальної інформації, який допомагає сформувати у студентів вміння комплексного застосування знань, їх синтезу, коли перенесення ідей і методів з однієї науки в іншу лежить в основі творчого підходу в сучасних умовах науково-технічного прогресу.