eprintid: 39188 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/91/88 datestamp: 2024-03-11 08:17:48 lastmod: 2024-03-11 08:17:48 status_changed: 2024-03-11 08:17:48 type: article metadata_visibility: show title: Проблема наукової й предметної інтеграції знань language: ukraine abstract: Розглядається актуальна проблема організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки у контексті розробки системи інтегративних знань в освітній сфері. Окреслюється інтегративний підхід до організації навчальної інформації, який допомагає сформувати у студентів вміння комплексного застосування знань, їх синтезу, коли перенесення ідей і методів з однієї науки в іншу лежить в основі творчого підходу в сучасних умовах науково-технічного прогресу. keywords: наукова і предметна інтеграція знань, професійно-педагогічна підготовка, інтегративний підхід в освіті, природничі, гуманітарні, фундаментальні, прикладні науки, синергетичний, гносеологічний, системний, герменевтичний підходи creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки number: 15 pagerange: 43-50 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 2. Дутка Г.Я. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів : монографія / Г.Я. Дутка ; наук. ред. д-р пед. наук, проф., чл.-кор. АПН України М. І. Бурда. – К.: УБС НБУ, 2008. – 478 с. 3. Енциклопедія освіти / Академія пед.наук України; гол.ред. В.Г. Кремень – К.: ЮРІНКОМ ІНТЕР, 2008. – 1040 с. 4. Козловська І.М. Метапредметна інтеграція як засіб формування змісту професійної освіти / І.М. Козловська // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Частина 2 / За ред. М.М. Козяра та Н.Г. Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2009. – С. 71–74. 5. Смірнова В.О. Інтегрований підхід до структурування змісту правових знань у професійно-технічному коледжі : автореф…канд..пед.наук. 13.00.04. – "Теорія та методика професійної освіти" / В.О.Смірнова. – К., 2009. – 21 с. citation: Вознюк, О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки (15). с. 43-50. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39188/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A8%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D0%B2.pdf