<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови"^^ . "У статті відображено результати дослідження, проведеного на базі ННІ іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, щодо впровадження бінарної форми методичних майстерень у професійну підготовку майбутніх вчителів іноземної мови. Стверджується, що бінарні заняття у контексті представленого дослідження визначаються як інноваційна форма роботи, що спрямована на інтеграцію вивчення англійської мови та методики її навчання задля досягнення бінарної мети – засвоєння професійно-значущих знань і їх одночасного практичного використання.\r\nАвторами обґрунтовано алгоритм проведення бінарної форми занять, що складається з трьох етапів. Зазначається, що перший етап – етап виклику, спрямований на стимулювання студентів до вивчення певної теми з методики навчання англійської мови та включає обговорення проблемного питання. Етап формує комунікативні вміння для практики мови та уміння аргументувати свої думки для методики, сприяючи інтеграції теорії та практики у процесі навчання. Підкреслено, що другий етап передбачає мовно-методичну практику, що планується обома викладачами, визначаючи зміст та методи для реалізації бінарного заняття. Авторами запропоновано приклади використання інтерактивних методів у різних ротаційних режимах, таких як розв’язання проблемних завдань і групові проекти, для залучення студентів і спільної творчості. Акцентовано, що через інтеракцію у парному та малогруповому режимах викладачі розвивають аргументаційні та комунікативні навички майбутніх вчителів, сприяючи їх підготовці до реальних педагогічних ситуацій. Наголошено, що заключний третій етап передбачає самостійну роботу студентів з вивчення теми та підготовку фрагментів уроків, а також представлено приклади завдань для самостійного опрацювання, що спрямовані на розвиток критичного мислення та професійних навичок майбутніх вчителів.\r\nПроведено опитування серед здобувачів освіти, а також експертну оцінку, що підтвердили значний приріст у професійній та мовній компетентності учасників, демонструючи позитивну динаміку в їх сприйнятті майбутньої професії. За результатами дослідження, доведено ефективність бінарних занять та доцільність їх використання у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови."^^ . "2024-04-24" . . "1" . . "Видавничий дім «Гельветика»"^^ . . . "Педагогічні науки: теорія та практика"^^ . . . "27865622" . . . . . . . . . . "Ю. Ю."^^ . "Климович"^^ . "Ю. Ю. Климович"^^ . . "Л. В."^^ . "Калініна"^^ . "Л. В. Калініна"^^ . . . . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Text)"^^ . . . "стаття pdf.pdf"^^ . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #39515 \n\nБінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . . . "P Philology. Linguistics"@en . "P Філологія. Лінгвістика"@uk . . . "PE English"@en . "PE Англійська мова"@uk . .