%0 Journal Article %A Рибалка, В. В. %A Вознюк, О. В. %D 2019 %F zu2:39542 %J Креативна педагогіка %N 14 %P 68-73 %T Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/39542/ %X Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності.