eprintid: 39542 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/03/95/42 datestamp: 2024-04-29 06:34:59 lastmod: 2024-04-29 06:34:59 status_changed: 2024-04-29 06:34:59 type: article metadata_visibility: show title: Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності language: ukraine abstract: Аналізується методика інтервальних повторень, відповідно до якої швидкість процесу забування інформації обернено пропорційна часу з моменту її запам'ятовування, коли чим більше пройшло часу, тим повільніше інформація запам'ятовується. Оскільки пам'ять працює за алгоритмом загасаючих коливань, можна говорити про процес хвильюподібної актуалізації у пам'яті людини певної інформації. Відповідно до методики інтервальних повторень, освітній процес передбачає чергування циклів видів навчальної діяльності. creators_name: Рибалка, В. В. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Креативна педагогіка number: 14 pagerange: 68-73 refereed: TRUE referencetext: 1.Возняк Петр, Эдвард Дж. Оптимизация интервалов между повторениями в практике обучения. Acta Neurobiologiae Experimentalis, 1994, 54, С. 59–62. 2.Carey Benedict. How We Learn: The Surprising Truth About When, Where, and Why It Happens, 2014, Random House 272 p. 3.Cepeda NJ, Vul E, Rohrer D, Wixted JT, Pashler H. Spacing effects in learning: a temporal ridgeline of optimal retention. Psychol Sci. 2008 Nov; 19(11):1095-102. DOI: 10.1111/j.1467-9280.2008.02209.x. PMID: 19076480. 4. Chandler P., Sweller J. Cognitive load theory and the format of instruction. Cognition and Instruction. 1991. № 8(4). Р. 293–332. DOI: 10.1207/s1532690xci0804_2 5.Clark J. M., Paivio A. Dual coding theory and education. Educational psychology review, 1991. № 3(3). Р. 149–210. URL: DOI: 10.1007/BF01320076. 6.Voznyuk O.V. Maіn aspects of a new paradіgm of educatіon // Тези доповідей науково-методичної конференції ЖІТІ. Житомир: ЖВІРЕ, 2004. С. 19–22. 7. Voznyk О.V. Main aspects of approximative and analytical method of teaching foreign languages // Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. Житомир, 2003. Ч.2: Проблеми розвитку системи підготовки і перепідготовки військових та цивільних фахівців у інституті. С. 62-64. citation: Рибалка, В. В., Вознюк, О. В. (2019) Методика інтервальних повторень – важливий ресурс освітньої діяльності. Креативна педагогіка (14). с. 68-73. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39542/1/%D0%92%D0%9E%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%202019_%202.pdf