<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті"^^ . "У статті аналізуються роботи зарубіжних авторів, які стосуються підходів та перспектив в області математичного моделювання у відношенні до освіти. Зокрема, на базі двох підходів «моделювання як транспортний засіб» та «моделювання як зміст» виокремлено найбільш поширені у наукових дослідженнях перспективи: реалістичне або прикладне моделювання; контекстне моделювання; підхід виявлення моделі або модельний підхід; освітнє моделювання; соціально-критичне моделювання; епістемологічне або теоретичне моделювання; когнітивне або пізнавальне моделювання. Зауважимо, що ця систематизація базується на тандемі ціль-завдання, тобто вона розрізняє різні перспективи відповідно до їхніх головних цілей у зв’язку з моделюванням та модельними завданнями, які у ній використовуються. Кожна перспектива, як правило поширена у відповідній країні або країнах, хоча публікації науковців щодо математичного моделбвання варіюються в рамках як однієї, так і декількох перспектив. Дослідження дали змогу скласти коротку характеристику кожної перспективи та представити приклад модельного завдання. Кожна перспектива може формувати відповідну траєкторію математичного моделювання (і не одну) в освітній системі конкретної країни. Під траєкторією математичного моделювання розумітимемо реальний шлях інтеграції математичного моделювання у математичну освіту, який базується на відповідній перспективі математичного моделювання із урахуванням її особливостей. Форми траєкторій математичного моделювання можуть бути різноманітними: спеціально розроблені курси математичного моделювання для професійного розвитку вчителів; модельні олімпіади; тижні моделювання; авторські модельні технології тощо. Так, в Україні прослідковуються одночасно декілька траєкторій математичного моделювання, які утворились внаслідок впливу таких перспектив як контекстне моделювання та освітнє моделювання. Зазначимо, що у нашій країні розроблена також своя власна теорія математичного моделювання відома як «прикладна спрямованість математики», яка базується на освітній перспективі. Відповідна траєкторія прикладної спрямованості, практично, не проявляється у шкільній практиці. Також у статті йдеться, що досі не спостерігається широкого впровадження математичного моделювання в освіту у всьому світі, незважаючи на значимість моделювання для життєвих компетенцій учнів (студентів) та численні теоретичні та практичні розробки в цій області."^^ . "2024-04-11" . . "71" . . "Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми"^^ . . . . . . . . "А. В."^^ . "Прус"^^ . "А. В. Прус"^^ . . . . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Text)"^^ . . . "ММ_перспективи_публ_2024.pdf"^^ . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #39591 \n\nПідходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . .