%0 Journal Article %@ 2786-6165 %A Марєєв, Д. А. %A Лісова, Ю. О. %A Артиш, О. О. %D 2024 %F zu2:39615 %I «Наукові перспективи» %J Вісник науки та освіти %K інтерактивні технології, комунікативний підхід, гра як метод, проєктна діяльність, інтегроване навчання, критичне мислення, мовленнєва компетенція, мультикультурне середовище, дистанційне навчання %N 22 %P 297-310 %T Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні %U http://eprints.zu.edu.ua/39615/ %X У сучасному світі особливої важливості набуває вдосконалення професійних компетентностей майбутніх філологів. Мета статті передбачає здійснення емпіричного аналізу особливостей застосування та ефективності креативних методів викладання іноземної мови в системі філологічної освіти України. Проведений аналіз дозволяє визначити принципову важливість інтерактивних технологій та комунікативного підходу,методології навчальної гри та проєктної діяльності з урахуванням сучасних реалій, за яких все більшого значення набуває дистанційне та інтегроване навчання.