eprintid: 39629 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/96/29 datestamp: 2024-05-07 21:52:02 lastmod: 2024-05-07 21:52:02 status_changed: 2024-05-07 21:52:02 type: article metadata_visibility: show title: Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку language: ukraine keywords: критичне мислення, діти старшого дошкільного віку, діагностика рівня розвитку критичного мислення, рівні creators_name: Максимова, О. О. creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» pagerange: 115-119 refereed: TRUE referencetext: 1. Lipman M. Critical thinking: What can it be?. Institute of Critical Thinking. Resource Publication, 1988. Series 1. № 1. 15 p. 2. Пометун О., Гупан Н. Як розвивати критичне мислення учнів за допомогою нового підручника з історії України. URL :https://core.ac.uk/download/pdf/158553949.pdf 3. Терно С. О. Критичне мислення — сучасний вимір суспільствознавчої освіти. Запоріжжя: Просвіта, 2009. 268 с. 4. Жидкова Н. Критичне мислення у розвитку творчості учнів на уроках суспільствознавчих предметів / Український педагогічний журнал. 2020. № 4. С. 180 – 191. citation: Максимова, О. О., Федорова, М. А. (2024) Діагностика рівня розвитку основ критичного мислення у дітей старшого дошкільного віку. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». с. 115-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39629/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf