%0 Journal Article %@ 2786-586X %A Вербовський, І. А. %D 2024 %F zu2:39694 %I Львівським університетом бізнесу та права %J Академічні візії %K цифровізація освіти, глобальне освітнє середовище, освітні передумови та потреби, цифрові комунікації, цифрова мова. %N 27 %P 1-13 %T Ефективність цифровізації в управлінні освітніми ресурсами: аналіз та стратегії оптимізації %U http://eprints.zu.edu.ua/39694/ %X Феномен цифровізації управління освітніми ресурсами повʼязаний з особливостями розвитку сучасного покоління, яке швидко інтегрується у світовий освітній простір. Актуальність підтверджується тим, що активна участь персоналізованих послуг у житті молоді посилює проблему пошуку нових освітніх технологій, оновлення освітнього контенту для задоволення індивідуальних освітніх потреб і розвитку права на особисте та професійне самовизначення в контексті їхнього життя й карʼєрного зростання. Метою статті є дослідження ролі та значення цифрового сегмента в управлінні та розвитку освітнім процесом для виявлення цілей та формату освітнього процесу. Для теоретичної розробки даної проблематики використано методи синтезу, аналізу, збору інформації, узагальнення та інші. Визначено важливі рекомендації щодо поліпшення освітнього процесу за рахунок оцифрування. Цифровізація освітнього середовища розширює можливості спілкування та змінить соціальний статус, мотивацію та цінності. Цифрове покоління, занурене у цифрове спілкування, впливає на особисте та професійне самовизначення студентів як карʼєру в галузі цифрових технологій та компʼютерних технологій. Цифровізація в управлінні освітніми ресурсами є прогресивною тенденцією в реформуванні та модернізації глобального освітнього середовища, а також у прогнозуванні усіх видів інформації з різних джерел на цифрову мову, оскільки вона передбачає перехід процесу навчання на цифрову мову як поворотний момент в історії освіти. В основних результатах дослідження розглянуто передумови та сучасні тенденції глобального оцифрування освіти, продемонстрована необхідність використання нових цифрових технологій навчання, і в ході основних досліджень визначена можливість доступу до різних інструментів для розширення області змішаного навчання. Оцифрування освітнього середовища розширює межі комунікації, а впровадження цифрових технологій в освіті є домінуючою тенденцією в реформуванні та модернізації глобального освітнього середовища. В процесі дослідження виявлено, що завдяки домінуючій тенденції в реформуванні та модернізації глобального освітнього середовища можна переводити знання на цифрові мови. У висновках подано важливість цифровізації освітніх ресурсів як одного з напрямків підвищення якості освітніх процесів.