eprintid: 39722 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/97/22 datestamp: 2024-05-20 12:57:07 lastmod: 2024-05-20 12:57:07 status_changed: 2024-05-20 12:57:07 type: article metadata_visibility: show title: Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку language: ukraine abstract: Проблеми роботи з обдарованими дітьми, розвитку талантів і здібностей набувають усе більшої актуальності. Пошук обдарованої молоді має продовжуватись навіть в умовах війни, адже це сприяє курсу нашої держави на євроінтеграцію, досягненню мети щодо відновлення європейської ідентичності України. Пріоритетне значення для формування в Україні європейської ментальності будуть мати обдаровані особистості як рушійна сила процесів оновлення, реформування та інновацій. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Орієнтуючись на досвід країн ЄС, ми усвідомлюємо визнання обдарованої дитини як особистості з особливими освітніми потребами, яка потребує спеціального підходу. Обдарованість і талант оцінюються як «особливий вид природних ресурсів», які є у кожній країні («Будапештська декларація про підтримку талантів», 2011) [4]. Вони вважаються національним багатством, духовним капіталом, основою конкурентоспроможності держави. Щоб бути економічно, соціально і культурно розвиненою, жодна країна не може дозволити собі марнувати таланти і втрачати людські ресурси. keywords: Обдарована дитина, дошкільна освіта, розвиток здібностей, талант, систематичні заняття, інтерес і цікавість coverage: Дошкільна освіта, вища освіта status: final role: author educational: Стаття у збірнику матеріалів конференції context: Вища освіта creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць publisher: ФОП Левковець pagerange: 87-90 refereed: TRUE citation: Гордієнко, О. А. (2024) Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 87-90. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39722/1/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%202024_merged-88-91.pdf