eprintid: 39741 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/97/41 datestamp: 2024-05-21 14:41:39 lastmod: 2024-05-21 14:42:39 status_changed: 2024-05-21 14:41:39 type: article metadata_visibility: show title: Формування предметно-практичної, технологічної компетентності в нормотипових та дітей з ООП старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності language: ukraine keywords: предметно-практична, технологічна компетентність дітей дошкільного віку, діти з особливими освітніми потребами, конструктивна діяльність creators_name: Гужанова, Т. С. creators_name: Панченко, Є. С. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») pagerange: 166-178 refereed: TRUE issn: 2786-4952 referencetext: 1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01 2. Білан О.І. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І. Білан. ― Тернопіль: ТОВ «Мандрівець», 2017 ― 256 с. 3. Біла І.М. Психологія творчого конструювання в дошкільному віці: авторефер. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра. психолог. наук: 19.00.07 / І.М. Біла. Київ, 2012. ― 39 с. 4. Попович О.М. До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О.М. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету. ― 2014. ― № 32. ― С. 156-158. Режим доступу: https:dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11368. 5. Федорович А.В. Формування навичок художнього конструювання в дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А.В. Федорович // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. ― 2021. ― Т. 2, Вип. 79 ― С. 166-170. ― Режим доступу: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/34651/Fedorovych.pdf?sequence=1&isAllowed=y. citation: Гужанова, Т. С., Панченко, Є. С. (2024) Формування предметно-практичної, технологічної компетентності в нормотипових та дітей з ООП старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). с. 166-178. ISSN 2786-4952 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39741/1/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf