eprintid: 39753 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1462 dir: disk0/00/03/97/53 datestamp: 2024-05-22 13:32:11 lastmod: 2024-05-22 13:32:11 status_changed: 2024-05-22 13:32:11 type: article metadata_visibility: show title: Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво language: ukraine creators_name: Сич, О. О. creators_name: Башманівський, В. І. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2024-05-03 date_type: published publication: Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи pagerange: 165-166 refereed: TRUE citation: Сич, О. О., Башманівський, В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. с. 165-166. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39753/1/62-92-PB-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-2.pdf