%0 Journal Article %A Садурська, Л. М. %D 2024 %F zu2:39907 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць %K Ігрові технології, творчі здібності, початкова школа. %P 220-224 %T Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі %U http://eprints.zu.edu.ua/39907/ %X Суспільство пред'являє все більш складні вимоги до кожного покоління, що входить у життя. Молодший шкільний вік є періодом особливо швидкого набуття вмінь та навичок. Він є найвідповідальнішим періодом інтенсивного розвитку всіх психічних функцій, коли закладаються основи творчих здібностей, формується структура мотивів і потреб, моральних норм, самооцінки. Тому для дитини цей період – гарна можливість для розвитку здібностей до творчості. І від того, наскільки вона була використана, багато в чому залежить творчий потенціал дорослої особи. Вміння діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання та допрацювання чужих ідей, застосування своїх знань з метою створення нових об’єктів, вміння випробовувати нові ідеї, визначено як наскрізне в усіх ключових компетентностях на рівні Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N87.