eprintid: 39907 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/99/07 datestamp: 2024-05-31 12:08:16 lastmod: 2024-05-31 12:09:15 status_changed: 2024-05-31 12:08:16 type: article metadata_visibility: show title: Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі language: ukraine abstract: Суспільство пред'являє все більш складні вимоги до кожного покоління, що входить у життя. Молодший шкільний вік є періодом особливо швидкого набуття вмінь та навичок. Він є найвідповідальнішим періодом інтенсивного розвитку всіх психічних функцій, коли закладаються основи творчих здібностей, формується структура мотивів і потреб, моральних норм, самооцінки. Тому для дитини цей період – гарна можливість для розвитку здібностей до творчості. І від того, наскільки вона була використана, багато в чому залежить творчий потенціал дорослої особи. Вміння діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання та допрацювання чужих ідей, застосування своїх знань з метою створення нових об’єктів, вміння випробовувати нові ідеї, визначено як наскрізне в усіх ключових компетентностях на рівні Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N87. keywords: Ігрові технології, творчі здібності, початкова школа. interacttype: active creators_name: Садурська, Л. М. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 220-224 refereed: TRUE citation: Садурська, Л. М. (2024) Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць. с. 220-224. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39907/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9B..pdf