%0 Journal Article %A Басюк, Н. А. %D 2024 %F zu2:39912 %I Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України %J Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року) %K обдарованість, педагогічна обдарованість, емоційний інтелект, саморегуляція емоційних та психічних станів, вчитель початкової школи %P 30-35 %T Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи %U http://eprints.zu.edu.ua/39912/ %X У статті проаналізовано важливість та взаємовплив інтелектуальних та емоційних процесів у структурі обдарованості вчителя початкової школи. Коротко розглянуто історичні аспекти становлення проблеми обдарованості, поняття «обдарованість» та його основні характеристики, зв’язок проблеми обдарованості з концепцією емоційного інтелекту. Розвинений емоційний інтелект розглядається як обов’язкова умова розвитку обдарованості вчителя початкової школи. Наголошується на необхідності їх формування на етапі оволодіння педагогічної професією.