eprintid: 39912 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/99/12 datestamp: 2024-06-03 12:37:58 lastmod: 2024-06-03 12:40:07 status_changed: 2024-06-03 12:37:58 type: article metadata_visibility: show title: Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи language: ukraine abstract: У статті проаналізовано важливість та взаємовплив інтелектуальних та емоційних процесів у структурі обдарованості вчителя початкової школи. Коротко розглянуто історичні аспекти становлення проблеми обдарованості, поняття «обдарованість» та його основні характеристики, зв’язок проблеми обдарованості з концепцією емоційного інтелекту. Розвинений емоційний інтелект розглядається як обов’язкова умова розвитку обдарованості вчителя початкової школи. Наголошується на необхідності їх формування на етапі оволодіння педагогічної професією. keywords: обдарованість, педагогічна обдарованість, емоційний інтелект, саморегуляція емоційних та психічних станів, вчитель початкової школи creators_name: Басюк, Н. А. ispublished: pub subjects: LB1501 subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2024-05 date_type: published publication: Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року) publisher: Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України pagerange: 30-35 refereed: TRUE citation: Басюк, Н. А. (2024) Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року). с. 30-35. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/39912/1/1-3_30-35_merged.pdf