%0 Journal Article %A Калінін, В. О. %A Калініна, Л. В. %D 2024 %F zu2:39976 %I Таврійський національний університетімені В. І. Вернадського %J Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції %P 171-176 %T Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи %U http://eprints.zu.edu.ua/39976/ %X В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.