eprintid: 40001 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/04/00/01 datestamp: 2024-06-11 11:30:21 lastmod: 2024-06-11 11:30:21 status_changed: 2024-06-11 11:30:21 type: conference_item metadata_visibility: show title: Вплив інфлюенс маркетингу на підприємницьку діяльність language: ukraine creators_name: Калініченко, О. О. creators_name: Мосійчук, І. В. creators_id: mosiychuk_i@ukr.net ispublished: pub subjects: HB divisions: sch_ecm full_text_status: public pres_type: other date: 2024 date_type: published event_title: VІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування", 9–10 травня 2024 року, м. Львів event_location: Львів event_type: conference refereed: TRUE citation: Калініченко, О. О., Мосійчук, І. В. (2024) Вплив інфлюенс маркетингу на підприємницьку діяльність. In: VІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування", 9–10 травня 2024 року, м. Львів, Львів. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40001/1/kalinichenko%202_tezy.rtf%2C.pdf