relation: http://eprints.zu.edu.ua/40135/ title: Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови creator: Вознюк, О. В. subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти description: Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини. publisher: Житомир : ЖДУ імені І. Франка date: 2024 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/40135/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. с. 184-188. language: ukraine