eprintid: 40135 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/01/35 datestamp: 2024-06-17 13:07:08 lastmod: 2024-06-17 13:07:08 status_changed: 2024-06-17 13:07:08 type: article metadata_visibility: show title: Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови language: ukraine abstract: Як засвідчують наукові розвідки, нейрони кори головного мозку людини функціонують за інтегральним механізмом, тобто організовують нейронні мережі і констеляції та синхронізують свою роботу. Завдяки цьому мозок людини виявляє тенденцію сприймати й обробляти узагальнену та асоціативну вербальну інформацію, яка виявляється у цілісних вербальних мережах. За таких умов подібні змістовно-морфологічні, графічні та фонетичні елементи сприймаються мозком учасників освітнього процесу як цілісні утворення. При цьому лексичні одиниці іноземної мови, які мають певну фонетичну подібність та спільний етимологічний виток, фіксують активність однієї/цілісної нейронної ділянки головного мозку людини. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р. publisher: Житомир : ЖДУ імені І. Франка pagerange: 184-188 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О. Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. К. : НАУ, 2022. С. 58-61. URL: http://eprints.zu.edu.ua/35633/ 2. Вознюк О.В. Нетрадиційні, інноваційні освітні системи як суттєвий ресурс безперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов. Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2023. С. 286-352. URL: http://eprints.zu.edu.ua/36727/ 3. Вознюк О.В. Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект. Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. Житомир: Вид. О.О.Євенок, 2019. C. 51-65. URL: http://eprints.zu.edu.ua/30493/ 4. Braitenberg V. and Schüz A. Cortex: Statistics and Geometry of Neuronal Connectivity. Berlin: Springer, 1998. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-662-03733-1 5. Charles E. Osgood, William S. May, & Murray S. Miron, Cross Cultural Universals of Affective Meaning. University of Illinois Press, 1975. 486 р. 6. Chomsky N. Language and Mind. N.Y.: Harcourt, Brace and World, 1968. 164 p. 7. Henley, N. M., & Kramarae, C. (1991). Gender, Power, and Miscommunication. In N. Coupland, H. Giles, & J. M. Wiemann (Eds.), “Miscommunication” and Problematic Talk. New York: Sage Publications, Inc., 1991. P. 18-43. 8. Lasnik H. The Theory of Principles and Parameters. In Noam Chomsky (ed.) The Minimalist program : 20th Anniversary Edition. Cambridge, Massachusetts, London, England: The MIT Press, 2015. P.11-116. 9. Lyyra Pessi. Semantics for Subjective Measures of Perceptual Experience. Frontiers in Psychology. Section Consciousness Research. Volume 10, 2019. Р. 1-4. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01980 10. Nuckolls Janis B. The Case for Sound Symbolism. Annual Review of Anthropology. Volume 28, 1999. Р. 225-252. DOI: https://doi.org/10.1146/annurev.anthro.28.1.225 11. Osgood Charles E. Focus on Meaning: Explorations in Semantic Space. Mouton Publishers, 1979. 243 р. 12. Singer W. Neuronal Synchrony as a Binding Mechanism. International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences. P. 10567-10570. DOI: https://doi.org/10.1016/B0-08-043076-7/03656-1 13. Tomasello Rosario et al. Brain connections of words, perceptions and actions: A neurobiological model of spatio-temporal semantic activation in the human cortex. Neuropsychologia. Volume 98, April 2017. P. 111-129. DOI: https://doi.org/10.1016/j.neuropsychologia.2016.07.004 14. Voznyuk O. V. The farther reaches of studying foreign languages as a psycholinguistic phenomenon. Building Professional Linguistic Competence of Future Specialists: VI Regional Students Scientific Internet-Conference (November 27, 2020). Zhytomyr: Zhytomyr Medical Institute, 2020. P. 223-235. URL: http://eprints.zu.edu.ua/31955/ citation: Вознюк, О. В. (2024) Використання кореневих груп під час складання навчальних текстів з англійської мови. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р.. с. 184-188. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40135/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf