%0 Journal Article %A Борисенко, А. В. %D 2023 %F zu2:40141 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика %K Критичне мислення, молодші школярі, мовно-літературна галузь. %P 41-44 %T Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі %U http://eprints.zu.edu.ua/40141/ %X Нагальна потреба сучасного суспільства –сформована дієздатна та ініціативна особистість, здатна до самостійних рішень, креативна та незалежна у своєму мисленнєвому дійстві. Навчання відтепер спрямоване на формування в особистості вироблення важливих життєвих навичок, підтримку розвитку компетентної особистості, а не лише оволодіння учнями знаннями, уміннями на навичками, обмеженими певними навчальними предметами. Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні, Державним стандартом початкової загальної освіти є формування особистості учня, здатного до творчого, критичного мислення. Він може переживати емоційно всі свої переживання, при цьому не боятись помилок. Вчителю необхідно розвинути природні якості і задатки учнів та розвивати їх пізнавальну діяльність та підвищити інтерес до навчання. Навчання допомагає зрозуміти себе, допомагає в самопізнанні та розумінні власного внутрішнього світу. Це шлях до самовдосконалення. Одним із головних завдань у вирішенні цієї проблеми є ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями та запровадження їх у навчальний процес, зокрема, використання технологій розвитку критичного мислення.