relation: http://eprints.zu.edu.ua/40144/ title: Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів creator: Флячинська, О. В. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці. publisher: ЖДУ імені Івана Франка date: 2023-10-24 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/40144/1/%D0%A4%D0%BB%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf identifier: Флячинська, О. В. (2023) Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 80-84. language: ukraine