%0 Journal Article %A Флячинська, О. В. %D 2023 %F zu2:40144 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика %K Диференційований підхід, початкові класи, молодші школяри. %P 80-84 %T Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/40144/ %X Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці.