eprintid: 40144 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/04/01/44 datestamp: 2024-06-17 14:30:09 lastmod: 2024-06-17 16:04:35 status_changed: 2024-06-17 14:30:09 type: article metadata_visibility: show title: Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів language: ukraine abstract: Сучасна система освіти в Україні розглядає навчання та виховання як наскрізний процес, що ґрунтується на формуванні в дитини найвищих людських цінностей шляхом орієнтації на її потреби та індивідуальні особливості. Умовно кажучи, дитина, яка підсвідомо відчуває, що людям, які з нею поряд, не байдужий її стан, бажання і можливості, в майбутньому проявлятиме таке ж ставлення до свого оточення. А що як не повага один до одного, прояв розуміння та підтримки має найвищу цінність людського буття? Люди різні у всьому світі, і в цьому полягає особливий колорит суспільства, його прагнення до пошуку взаєморозуміння, взаємодії та співпраці. keywords: Диференційований підхід, початкові класи, молодші школяри. interacttype: active creators_name: Флячинська, О. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2023-10-24 date_type: published publication: Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 80-84 refereed: FALSE citation: Флячинська, О. В. (2023) Диференційований підхід до навчання учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 80-84. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40144/1/%D0%A4%D0%BB%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf