%0 Journal Article %A Макаревич, М. О. %D 2023 %F zu2:40147 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика %K Переказ, українська мова, початкова школа. %P 14-18 %T Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі %U http://eprints.zu.edu.ua/40147/ %X З кожним роком у швидкому темпі відбувається розвиток інноваційних та телекомунікаційних технологій, який, звичайно, не оминає й освіту. Споконвіку традиційною системою передавання знань вважалася від учителя до учня. Так є і сьогодні, проте, зараз все ж існує вагома потреба у формуванні компетентностей щодо самостійного добору потрібної інформації учнів вже в початкових класах. Основної метою навчальної діяльності є не стільки передати учневі певну кількість знань, а насамперед сформувати певні компетентності, не виключаючи інформаційну, адже саме вона включає вміння самостійно шукати, відбирати, опрацьовувати, і головне, комунікувати. Важливим засобом формування мовленнєвої компетентності учнів є перекази, які збагачують словниковий запас учня, розвивають зв’язне мовлення та формують уміння висловити думку.