eprintid: 40147 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/04/01/47 datestamp: 2024-06-17 16:00:38 lastmod: 2024-06-17 16:03:39 status_changed: 2024-06-17 16:00:38 type: article metadata_visibility: show title: Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі language: ukraine abstract: З кожним роком у швидкому темпі відбувається розвиток інноваційних та телекомунікаційних технологій, який, звичайно, не оминає й освіту. Споконвіку традиційною системою передавання знань вважалася від учителя до учня. Так є і сьогодні, проте, зараз все ж існує вагома потреба у формуванні компетентностей щодо самостійного добору потрібної інформації учнів вже в початкових класах. Основної метою навчальної діяльності є не стільки передати учневі певну кількість знань, а насамперед сформувати певні компетентності, не виключаючи інформаційну, адже саме вона включає вміння самостійно шукати, відбирати, опрацьовувати, і головне, комунікувати. Важливим засобом формування мовленнєвої компетентності учнів є перекази, які збагачують словниковий запас учня, розвивають зв’язне мовлення та формують уміння висловити думку. keywords: Переказ, українська мова, початкова школа. interacttype: active creators_name: Макаревич, М. О. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2023-10-24 date_type: published publication: Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика publisher: ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 14-18 refereed: TRUE citation: Макаревич, М. О. (2023) Специфіка роботи над переказом на уроках української мови в початковій школі. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 14-18. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40147/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf