eprintid: 40150 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/01/50 datestamp: 2024-06-17 14:59:17 lastmod: 2024-06-17 15:06:19 status_changed: 2024-06-17 14:59:17 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження готовності здобувачів педагогічної освіти вищої школи до роботи в цифрровому освітньому середовищі language: ukraine abstract: У статті аналізується актуальна проблема впровадження і розвитку цифрових і дистанційних технологій у систему освіти в умовах сучасних викликів. Виділено тенденції та чинники, що впливають на розвиток цифрових освітніх технологій та схарактеризовано базові поняття. На основі окреслених тенденцій і здобутків науковців проведено дослідження щодо рівня готовності здобувачів педагогічної освіти до роботи в цифровому освітньому середовищі. keywords: здобувачі педагогічної освіти, діджиталізація, цифрове освітнє середовище, готовність здобувача щодо роботи у цифровому освітньому середовищі, цифрова компетентність, цифрові освітні технології creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Теорія і практика цифрового навчання в сучасних закладах освіти: зб. наук. пр. volume: 3 publisher: Вінниця: ТОВ фірма «Друк плюс» pagerange: 46-51 refereed: TRUE referencetext: 1. Биков В., Спірін О., Пінчук О. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти. Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України). Київ: Видавничий дім «Сам», 2017. С. 191–198. 2. Биков В., Спірін О., Пінчук О. Сучасні завдання цифрової трансформації освіти. Вісник кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття». 2020. №1. С. 27–36. 3. Гуржій А. М., Карташова Л. А., Лапінський В. В Інформатизація загальної середньої освіти в Україні. Modern achievements of science and educations: зб. пр. XІІІ Міжнар. наук. конф.. Хмельницький: ХНУ, 2018. С. 9–13. 4. Гуревич Р.С., Ільніцька Т.С. Цифровізаія начання – перспективний напрям формування особистості майбутніх учителів // Особистісно-професійний розвиток майбутнього учителя: Матеріали V Всеукраїнської інтернет-конференції (м. Вінниця 29-30 листопада 2021 р.). Вінниця «Твори». 2021. 240 с. С. 6-12. 5. Карташова Л., Сорочан Т. Цифрове навчальне середовище наступного покоління: як буде виглядати екосистема навчання після ери LMS. Інформаційні технології в професійній діяльності: зб. мат. XІV Всеукр. наук.-практ. конф. Рівне: РВВ РДГУ. 2021. С. 19–22. 6. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузей сучасної освіти, науки і практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26 січ. Харків ; Ломжа, 2023. Ч. 1. 362 с. 7. Чернецький І. С., Сліпухіна І. А., Поліхун Н. І. Фізика. Прикладні методики інструментально цифрово дидактики : навчально-методичний посібник. Київ : Мала академія наук України, 2020. 204 с. 8. Innolytics. URL: https://m.facebook.com>innolytics citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2024) Дослідження готовності здобувачів педагогічної освіти вищої школи до роботи в цифрровому освітньому середовищі. Теорія і практика цифрового навчання в сучасних закладах освіти: зб. наук. пр., 3. с. 46-51. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40150/1/%D0%94%D0%A3%D0%91%D0%90%D0%A1%D0%95%D0%9D%D0%AE%D0%9A_%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B5.pdf