eprintid: 40247 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/04/02/47 datestamp: 2024-06-19 13:08:25 lastmod: 2024-06-19 13:08:25 status_changed: 2024-06-19 13:08:25 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого мислення учнів початкових класів language: ukraine abstract: Постановка проблеми. Одним із пріоритетних завдань, які ставить перед собою сучасна система освіти, є формування самостійної, творчої особистості, яка здатна до креативних рішень у житті та навчанні. Ці завдання означені у таких нормативних документах, як Закон України «Про загальну середню освіту», Концепція «Нова українська школа», Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ ст.). Такі завдання тісно пов’язані з поняттям «творче мислення». keywords: Початкові класи, творча особистість, Нова українська школа, креативне мислення, уроки української мови coverage: Початкова школа status: final role: author entity: Початкова освіта educational: Початкова освіта context: Початкова школа creators_name: Марченко, І. П. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2023 date_type: published publication: Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року) publisher: ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 18-21 refereed: TRUE referencetext: http://eprints.zu.edu.ua/38390/ citation: Марченко, І. П. (2023) Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого мислення учнів початкових класів. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року). с. 18-21. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40247/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A0%D0%A0-18-21.pdf