%0 Book Section %A Дубасенюк, О. А. %B Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів %C Житомир %D 2024 %E Дубасенюк, О. А. %F zu2:40298 %I ЖДУ ім. І.Франка %P 9-30 %T Науково-дослідна діяльність у закладі вищої освіти у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів %U http://eprints.zu.edu.ua/40298/ %X Модернізація системи освіти в українському суспільстві потребує творчих креативних особистостей, які неординарно мислять, самостійно набувають нові знання, уміють використовувати їх у нестандартних умовах. Складність, багатомірність педагогічної практики, рівень розвитку теорії та методики професійно-педагогічної освіти дає змогу науковцям і практикам спиратися на різноманітні методологічні підходи, які пройшли широку апробацію. До таких – віднесено і діяльнісний підхід. Майбутньому педагогу важливо засвоїти важливе положення: діяльність є провідним чинників вирішення проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя/фахівця. Педагоги розглядаються насамперед як особистості, спроможні вибудовувати майбутнє держави – виховання молодого покоління. Особистість пізнається у діяльності, а будь-яка особистісна якість розвивається і формується лише у діяльності.