eprintid: 40308 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 8918 dir: disk0/00/04/03/08 datestamp: 2024-06-20 19:34:54 lastmod: 2024-06-20 19:44:31 status_changed: 2024-06-20 19:34:54 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні основи мовного вплив у англомовній рекламі language: ukraine creators_name: Кляшторний, А. Ю. creators_name: Дячук, Н. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: The Philological UniverseS pagerange: 15-17 refereed: TRUE citation: Кляшторний, А. Ю., Дячук, Н. В. (2024) Теоретичні основи мовного вплив у англомовній рекламі. The Philological UniverseS. с. 15-17. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40308/1/Klyastornyj.pdf