%0 Book %9 Інший %A Вознюк, О. В. %D 2009 %F zu2:4036 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %P 184 %T Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід %U http://eprints.zu.edu.ua/4036/ %X У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів.