eprintid: 4036
rev_number: 48
eprint_status: archive
userid: 341
dir: disk0/00/00/40/36
datestamp: 2010-02-24 09:14:40
lastmod: 2016-03-07 01:01:12
status_changed: 2010-02-24 09:14:40
type: book
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_5032
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Вознюк, О. В.
(2009)
Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід.
Other.
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:15
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід
language: ukraine
abstract: У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.
Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів.
creators_name: Вознюк, О. В.
ispublished: pub
subjects: LA
divisions: sch_met
full_text_status: public
monograph_type: other
date: 2009-12-20
date_type: published
publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
pages: 184
refereed: TRUE
isbn: 978-966-485-050-3
citation: Вознюк, О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-050-3
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4036/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93_%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%AE%D0%9A.pdf