eprintid: 4036 rev_number: 48 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/40/36 datestamp: 2010-02-24 09:14:40 lastmod: 2016-03-07 01:01:12 status_changed: 2010-02-24 09:14:40 type: book metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_5032 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Вознюк, О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Other. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:15 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід language: ukraine abstract: У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LA divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: other date: 2009-12-20 date_type: published publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pages: 184 refereed: TRUE isbn: 978-966-485-050-3 citation: Вознюк, О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-050-3 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4036/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93_%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%AE%D0%9A.pdf