%0 Generic %A Дяченко, Н. М. %D 2024 %F zu2:40381 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %K реклама, мова реклами, рекламний текст, рекламні стратегії %T Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять %U http://eprints.zu.edu.ua/40381/ %X У посібнику подано відомості, які допоможуть студентам поглибити й практично закріпити теоретичний матеріал із курсу «Лінгвістика реклами», а саме: засвоїти основні принципи та методи створення рекламних текстів; оволодіти навичками створення рекламних текстів різних жанрів; сформувати навички відбору мовних ресурсів при розробці визначеного рекламного продукту; виробити в студентів необхідні навички аналізу й експертного оцінювання рекламного тексту. В інструктивно-методичних матеріалах для практичних занять запропоновано перелік тем і теоретичних питань до них, домашні завдання, вправи, питання до заліку. Посібник сприятиме систематизації знань, інтенсифікації самостійної роботи та розвиткові soft-skills (креативність; критичне мислення; робота в команді; здатність до організації робіт, пов’язаних із оцінюванням і створенням різноманітних рекламних текстів) студентів та ін. Для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей та спеціальностей інших напрямків, які вивчають рекламні комунікації.