eprintid: 40381 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 8286 dir: disk0/00/04/03/81 datestamp: 2024-06-23 20:00:45 lastmod: 2024-06-23 20:00:45 status_changed: 2024-06-23 20:00:45 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять language: ukraine abstract: У посібнику подано відомості, які допоможуть студентам поглибити й практично закріпити теоретичний матеріал із курсу «Лінгвістика реклами», а саме: засвоїти основні принципи та методи створення рекламних текстів; оволодіти навичками створення рекламних текстів різних жанрів; сформувати навички відбору мовних ресурсів при розробці визначеного рекламного продукту; виробити в студентів необхідні навички аналізу й експертного оцінювання рекламного тексту. В інструктивно-методичних матеріалах для практичних занять запропоновано перелік тем і теоретичних питань до них, домашні завдання, вправи, питання до заліку. Посібник сприятиме систематизації знань, інтенсифікації самостійної роботи та розвиткові soft-skills (креативність; критичне мислення; робота в команді; здатність до організації робіт, пов’язаних із оцінюванням і створенням різноманітних рекламних текстів) студентів та ін. Для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей та спеціальностей інших напрямків, які вивчають рекламні комунікації. keywords: реклама, мова реклами, рекламний текст, рекламні стратегії creators_name: Дяченко, Н. М. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PG3801-3987 divisions: sch_duk full_text_status: public date: 2024 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка citation: Дяченко, Н. М. (2024) Лінгвістика реклами: Інструктивно-методичні матеріали для практичних занять. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40381/1/%D0%9B%D0%A0_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf