%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %A Вознюк, О. В. %D 2010 %F zu2:4051 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 49 %P 3-11 %T Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід %U http://eprints.zu.edu.ua/4051/ %X У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.