%0 Journal Article %@ 2786-5487 %A Мартиненко, Л. А. %D 2024 %F zu2:40607 %I Київ %J Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти %K Тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти %N 4 %P 345-357 %T Тенденції розвитку освіти у Великій Британії %U http://eprints.zu.edu.ua/40607/ %X У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів, формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей, підготовці до подальшого життя в суспільстві.