eprintid: 40607 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 7714 dir: disk0/00/04/06/07 datestamp: 2024-07-02 19:56:26 lastmod: 2024-07-02 19:56:26 status_changed: 2024-07-02 19:56:26 type: article metadata_visibility: show title: Тенденції розвитку освіти у Великій Британії language: ukraine abstract: У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок, оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів, формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей, підготовці до подальшого життя в суспільстві. keywords: Тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти creators_name: Мартиненко, Л. А. ispublished: pub subjects: LA divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти number: 4 publisher: Київ pagerange: 345-357 refereed: TRUE issn: 2786-5487 citation: Мартиненко, Л. А. (2024) Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти (4). с. 345-357. ISSN 2786-5487 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/40607/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf