eprintid: 4073 rev_number: 43 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/40/73 datestamp: 2010-03-10 12:08:47 lastmod: 2016-03-07 01:01:15 status_changed: 2010-03-10 12:08:47 type: book metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_5031 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Вознюк, О. В. and Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Other. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:15 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід language: ukraine abstract: Монографія є комплексним міждисциплінарним дослідженням, в якому розглядаються наукові основи телеології особистості у системі освіти. Вперше обгрунтовані: універсальний пояснювальний принцип психолого-педагогічних та загальнонаукових феноменів; психолого-педагогічний аспект універсальної парадигми розвитку; авторська концепція розвязання проблемних ситуацій, прийняття рішення; структура людини; інтегративний психолого-педагогічний та філософсько-природничий підхід до цілей та механізмів розвитку особистості у контексті освітньої траєкторії. Репрезентується нова навчальна дисципліна - інтегративне людинознавство. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентві , магістрів вищих педаогічних закладів, педаогічних працівників, усіх, хто цкавиться проблемами освіти та розвитку особистості. creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2009 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка place_of_pub: Житомир pages: 684 refereed: TRUE isbn: 978-966-485-054-1 citation: Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-054-1 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4073/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93_%D0%92%D0%BE%D0%B7_%D0%94%D1%83%D0%B1_%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D0%B0%D1%80_%D0%BC%D0%B0_%D1%81_%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf