eprintid: 4085 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/40/85 datestamp: 2010-03-11 10:06:15 lastmod: 2015-08-14 21:23:36 status_changed: 2010-03-11 10:06:15 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів language: ukraine abstract: Стаття висвітлює питання, пов’язані з функціонуванням евфемізмів та їх прагматичними завданнями в політичному комунікативному просторі, шляхом визначення соціальних та політичних факторів, що обумовлюють поновлення евфемістичного простору новими одиницями для створення позитивного іміджу, а також аналізу концептуально-семантичних і прагматичних особливостей евфемізмів у різних типах дискурсу. creators_name: Кантур, К. О. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 49 pagerange: 141-144 refereed: TRUE citation: Кантур, К. О. (2010) Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 141-144. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4085/1/Vip_49_28.pdf