eprintid: 41760 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/17/60 datestamp: 2024-11-14 13:24:55 lastmod: 2024-11-14 13:34:06 status_changed: 2024-11-14 13:24:55 type: conference_item metadata_visibility: show title: Обдарованість як парадигма сучасної педагогіки language: ukraine keywords: обдарованість, геніальність, креативність, талановитість, інтелект, методика інфантелізації, епігенетична спадковість, педагогічний факт, принцип сакральності creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public pres_type: paper date: 2024 date_type: published pagerange: 261-271 event_title: V Міжнародно науково-практична онлайн-конференції «Обдаровані діти – скарб нації!» event_location: Інститут обдарованої дитини НАПН України event_dates: 23-29 серпня 2024 р. event_type: conference refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк, О. В. (2012) Обдарованість, інтелект, креативність, творчість, навчальна діяльність у контексті закономірності розгортання освітнього процесу. Інтелектуальна, академічна та творча обдарованість: спільне та відмінне: Матеріали круглого столу 20 січня 2012 р., м. Київ. с. 75-83. 2. Вознюк, О. В. (2018) Аксіоматичні основи освіти дорослих. Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: збірник наукових статей / за ред. Кременя В.Г., Никало Н.Г., укл. Аніщенко О.В., Лук’янова Л.Б.. с. 76-80. 3. Вознюк, О. В. (2018) Процедура обґрунтування педагогічних аксіом. Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" (90). с. 49-58. 4. Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2019) Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку у побудові інформаційно-цифрової технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р.. с. 312-321. 5. Вознюк, О. В. (2023) Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, с. 10-67. 6. Пальчевський С. С. Сугестопедагогіка. Рівне : РДГУ, 2002. 393 с. 7. Gene E. Robinson, Russell D. Fernald, David F. Clayton. Genes and Social Behavior // Science. 2008. V. 322. P. 896–900. 8. Kelly, S. A., D. L. Nehrenberg, K. Hua, T. Garland, Jr., and D. Pomp. Functional genomic architecture of predisposition to voluntary exercise in mice: expression QTL in the brain// Genetics, 2012 Jun;191(2):643-54. doi: 10.1534/genetics.112.140509 9. Kolb, E. M., E. L. Rezende, L. Holness, A. Radtke, S. K. Lee, A. Obenaus, and T. Garland, Jr. 2013. Mice selectively bred for high voluntary wheel running have larger midbrains: support for the mosaic model of brain evolution// Journal of Experimental Biology, 2013 Feb 1; 216(Pt 3): 515-523. doi: 10.1242/jeb.076000. 10. Rosenthal, R., & Fode, K. L. (1963). The effect of experimenter bias on the performance of the albino rat. Behavioral Science, 8(3), 183–189. https://doi.org/10.1002/bs.3830080302 11. Valerio Zerbi, Amalia Floriou-Servou, Marija Markicevic, Yannick Vermeiren, Oliver Sturman, Mattia Privitera, Lukas von Ziegler, Kim David Ferrari, Bruno Weber, Peter Paul De Deyn, Nicole Wenderoth, Johannes Bohacek, Rapid Reconfiguration of the Functional Connectome after Chemogenetic Locus Coeruleus Activation// Neuron, August 21, 2019, Volume 103, ISSUE 4, P702-718.E5, DOI: https://doi.org/10.1016/j.neuron.2019.05.034 12. Waters, R. P., R. B. Pringle, G. L. Forster, K. J. Renner, J. L. Malisch, T. Garland, Jr., and J. G. Swallow. Selection for increased voluntary wheel-running affects behavior and brain monoamines in mice// Brain Research, 2013, 1508:9-22. DOI:10.1016/j.brainres.2013.01.033 citation: Вознюк, О. В. (2024) Обдарованість як парадигма сучасної педагогіки. In: V Міжнародно науково-практична онлайн-конференції «Обдаровані діти – скарб нації!», 23-29 серпня 2024 р., Інститут обдарованої дитини НАПН України. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/41760/1/1.pdf