eprintid: 4190 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/41/90 datestamp: 2010-05-27 07:46:55 lastmod: 2015-08-14 21:30:05 status_changed: 2010-05-27 07:46:55 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Стилістичні засоби створення парадоксу в гумористичних текстах language: ukraine abstract: Стаття присвячена стилістичним та прагматичним аспектам використанням парадоксу як засобу недотримання максим комунікації. Парадокс як фігура думки найчастіше реалізується за допомогою оксюморона та антитези або комбінації цих засобів. У гумористичних текстах переважають іронічний та каламбурний види парадоксу. creators_name: Ємець, О. В. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 51 pagerange: 35-38 refereed: TRUE citation: Ємець, О. В. (2010) Стилістичні засоби створення парадоксу в гумористичних текстах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 35-38. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4190/1/vip51_8.pdf