eprintid: 41972 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 9747 dir: disk0/00/04/19/72 datestamp: 2024-12-10 08:59:56 lastmod: 2024-12-10 09:32:36 status_changed: 2024-12-10 08:59:56 type: article metadata_visibility: show title: Ціна і її роль в маркетинговому комплексі language: ukraine creators_name: Калініченко, О. О. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 35 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 53-65 refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Калініченко, О. О. (2024) Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації (35). с. 53-65. ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/41972/1/6.pdf