%0 Journal Article %A Штакіна, Л. О. %A Молібог, О. І. %D 2010 %F zu2:4201 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 51 %P 77-80 %T Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті %U http://eprints.zu.edu.ua/4201/ %X Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми. Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму.