eprintid: 4201 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/01 datestamp: 2010-06-17 08:26:31 lastmod: 2015-08-14 21:31:08 status_changed: 2010-06-17 08:26:31 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті language: ukraine abstract: Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми. Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму. creators_name: Штакіна, Л. О. creators_name: Молібог, О. І. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 51 pagerange: 77-80 refereed: TRUE citation: Штакіна, Л. О., Молібог, О. І. (2010) Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 77-80. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4201/1/vip51_18.pdf