eprintid: 42334 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/23/34 datestamp: 2025-01-15 12:26:59 lastmod: 2025-01-15 12:36:11 status_changed: 2025-01-15 12:26:59 type: article metadata_visibility: show title: Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти language: ukraine keywords: дипластія, педагогічна парадоксологія, постнекласична педагогіка й освіта, самодетермінація, свідомість, свобода, творчість, трансгресія, трансценденція creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка number: 42 publisher: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка pagerange: 6-13 refereed: TRUE issn: 2311-2409 citation: Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2024) Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (42). с. 6-13. ISSN 2311-2409 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/42334/1/1.pdf