relation: http://eprints.zu.edu.ua/4245/ title: Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності creator: Котова-Олійник, С. В. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/4245/1/vip50_4.pdf identifier: Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 17-21. language: ukraine