<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності"^^ . "У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі."^^ . "2010" . . "50" . . "ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . . . . . . "С. В."^^ . "Котова-Олійник"^^ . "С. В. Котова-Олійник"^^ . . . . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності (PDF)"^^ . . . "vip50_4.pdf"^^ . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #4245 \n\nРеклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .