eprintid: 4245 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/45 datestamp: 2010-06-22 07:41:32 lastmod: 2015-08-14 21:35:22 status_changed: 2010-06-22 07:41:32 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності language: ukraine abstract: У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі. creators_name: Котова-Олійник, С. В. creators_id: melancholika@mail.ru ispublished: pub subjects: H1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 17-21 refereed: TRUE citation: Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 17-21. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4245/1/vip50_4.pdf